W tym tygodniu w wiadomościach o kartach kredytowych: Dlaczego pracownicy sklepu powinni wciskać karty kredytowe, uważać na oszustwa związane z kartami podarunkowymi

17.02.2021

Dlaczego sprzedawcy w domach towarowych są tak nachalni w kwestii kart kredytowych

Stało się to dobrze znaną częścią obsługi kasy w domu towarowym – dostarczasz swoje produkty sympatycznej kasjerce, a miła kasjerka przedstawia ci ofertę sprzedaży na temat karty kredytowej sklepu. Jeśli wniosek klienta zostanie zatwierdzony, może otrzymać 10% lub 15% rabatu na zakup, ale odchodzi z jedną z najwyżej oprocentowanych kart kredytowych na rynku. Jeśli ich wniosek zostanie odrzucony, odchodzą z twardym zapytaniem w sprawie raportu kredytowego i nie mają nic do pokazania. Z drugiej strony pracownicy nie mają nic do stracenia. Otrzymują kredyt niezależnie od tego, czy wniosek klienta o kartę kredytową zostanie zatwierdzony, czy nie. W sklepach Kohl pracownicy są nagradzani od 1 do 2 USD za każde rozpatrzone przez nich podanie o kartę kredytową. [Finanse yahoo]

Wręczanie kart podarunkowych w tym roku? Uważaj na te oszustwa

Siedem na 10 osób planuje zakup co najmniej jednej karty podarunkowej w tym sezonie, co oznacza wzrost pod koniec roku, który przyniesie sprzedaż najwygodniejszych prezentów do ponad 131 miliardów dolarów w ciągu roku, według National Retail Federation. Ale kupujący nie są jedynymi zainteresowanymi kartami podarunkowymi – złodzieje również zarabiają na tym trendzie dzięki różnorodnym wyrafinowanym oszustwom, które mogą wyczerpać Twoją kartę podarunkową, zanim jeszcze ją kupisz. Ale wraz ze wzrostem różnorodności i personalizacji kart podarunkowych rosną też oszustwa. [Wiadomości NBC]

Jak podwyżka stóp procentowych Fed może wpłynąć na Twój portfel

Rezerwa Federalna podniosła stopy procentowe w środę po południu po raz pierwszy od prawie dekady. Zgodnie z oczekiwaniami Fed ogłosił, że podwyższy stopę referencyjną o jedną czwartą punktu procentowego. Utrzymując niskie stopy procentowe, Fed sprawił, że pożyczanie pieniędzy było tańsze dla konsumentów, zachęcając ich do większych wydatków i zwiększając popyt na towary. Obniżanie stóp procentowych produktów niskiego ryzyka, takich jak obligacje i rachunki oszczędnościowe, miało zachęcić ludzi do inwestowania pieniędzy w akcje i inne rynki. [Washington Post]

Najlepsze miejsca na emeryturę w 2020 roku Uczelnie ukrywają swoje oferty kart kredytowych z bankami

Kolegia, które współpracują z instytucjami finansowymi, aby sprzedawać karty kredytowe studentom, powinny otwarcie mówić o swoich transakcjach. Jednak 85% uczelni w ostatnim dochodzeniu nie było, według rocznego raportu na temat kart kredytowych kampusu wydanego przez CFPB. Firmy obsługujące karty kredytowe uzyskują dostęp do nowej populacji konsumentów, podczas gdy uczelnie generalnie mają udział w przychodach generowanych z kart. Jednak badania wykazały, że wiele z tych kont kart kredytowych (i podobnych umów dotyczących kont debetowych) ma wyższe opłaty niż studenci, gdyby wyszli poza kartę kampusu. [Czas]

Safeway bada możliwość ściągnięcia kart

Safeway bada możliwość umieszczenia przez złodziei odpieniaczy kart w kilku sklepach spożywczych. Raport twierdzi, że mogło to mieć wpływ na dwa sklepy w Bay Area. Rzekomy skimming rozpoczął się podobno we wrześniu. Źródła z branży bankowej podały, że oszustwo może dotyczyć sklepów Safeway w Castro Valley i Menlo Park. Może to również dotyczyć sklepów Safeway w kilku lokalizacjach w Kolorado. [CBS News]

Naruszenie danych zagraża lojalności klientów

Prawie dwie trzecie konsumentów stwierdziło, że jest mało prawdopodobne, aby prowadzili interesy z firmą, która doświadczyła naruszenia w wyniku kradzieży informacji finansowych, według globalnego badania przeprowadzonego przez Gemalto. 49% nie korzystałoby już z firmy, gdyby dane osobowe zostały skradzione. Tylko jeden na czterech konsumentów uważa, że ​​firmy poważnie traktują ochronę i bezpieczeństwo danych klientów. Tylko 38% zatrudnionych respondentów uważa, że ​​ich pracodawca poważnie traktuje ochronę i bezpieczeństwo danych pracowników. Większość respondentów (69%) stwierdziła, że ​​za ochronę danych odpowiada firma, a nie klient. [LowCards.com]

Aplikacje bankowości mobilnej stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa

Firma McAfee Labs ujawniła największe zagrożenia dla bezpieczeństwa w tym i przyszłym roku, twierdząc, że aplikacje bankowości mobilnej, makra i złośliwe oprogramowanie bezplikowe są najbardziej rozpowszechnione. Firma ujawniła informacje w niedawno opublikowanym raporcie o zagrożeniach z listopada 2015 r., W którym zidentyfikowano największe zagrożenia dla bezpieczeństwa w trzecim kwartale 2015 r. W tym przypadku szczególnie ukierunkowane są aplikacje bankowości mobilnej, co jest tym bardziej niepokojące, biorąc pod uwagę wrażliwość danych takich aplikacji. Generować. [Specjalista IT]

Start-up ogłasza umowę dotyczącą płatności mobilnych w Chinach

Brytyjski start-up zajmujący się płatnościami online podpisał 10-letnią umowę z oddziałem jedynej chińskiej firmy obsługującej karty kredytowe, aby wprowadzić swoją technologię do drugiej co do wielkości gospodarki na świecie. Powa Technologies utworzyło spółkę joint venture z UnionPay Network Payments, oddziałem China UnionPay, w celu uruchomienia PowaTag UnionPay, aplikacji, która pozwoli ludziom płacić za towary za pomocą telefonów komórkowych w sklepach. Działa, umożliwiając użytkownikowi smartfona zeskanowanie kodu, odebranie sygnału Bluetooth, a nawet zarejestrowanie dźwięku za pośrednictwem swojego urządzenia. Przedmiot, który następnie zostanie zeskanowany, można kupić za pośrednictwem aplikacji Powa na telefonie komórkowym. Rynek usług online-offline wzrósł o 80% w pierwszej połowie 2015 r. I jest wart około 47 miliardów dolarów, według chińskiego Departamentu Handlu. [CNBC]

MasterCard do świadczenia usługi MasterPass dla FreshDirect

Firma MasterCard ogłosiła, że ​​internetowy sklep ze świeżą żywnością FreshDirect będzie teraz korzystać z platformy płatności cyfrowych MasterPass. Klienci FreshDirect mogą teraz składać zamówienia online i dokonywać płatności, klikając tylko raz. Ułatwi to z pewnością proces płatności klientom FreshDirect, którzy zostaną zwolnieni z kłopotów z wpisywaniem informacji o dostawie i rozliczeniach. [Zacks]

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy