T-Mobile twierdzi, że zły kredyt oznacza, że ​​połowa klientów nie kwalifikuje się do transakcji

T-Mobile twierdzi, że zły kredyt oznacza, że ​​połowa klientów nie kwalifikuje się do transakcji
16.10.2020
Category: Mieć Pewność

T-Mobile ujawnił, że 50% jego klientów nie kwalifikuje się do najlepszych promocji.

Firmy telefoniczne sprawdzają twoją zdolność kredytową za każdym razem, gdy podpisujesz nową umowę. Uzasadnienie jest proste: firmy bezprzewodowe chcą mieć pewność, że zapłacisz rachunek.

T-Mobile powiedział, że rozważał więcej niż zdolność kredytową klienta, oceniając, czy jest skłonny zapłacić firmie co miesiąc. Ale w swoich najlepszych ofertach odrzucał więcej klientów, niż było mu wygodnie.

W czwartek T-Mobile (TMUS) ogłosił, że przestanie sprawdzać kredyt dla obecnych klientów po odnowieniu usługi. Zamiast tego oceni ich, czy terminowo zapłacili rachunek przez ostatnie 12 miesięcy.

„Jesteśmy teraz w punkcie, w którym twoje relacje z nami liczą się bardziej niż ocena kredytowa” – powiedział wiceprezes wykonawczy T-Mobile Dave Carey w wywiadzie dla CNNMoney.

T-Mobile powiedział, że odrzucenia oparte na kredytach są problemem całej branży. Według firmy 63% Amerykanów ma zdolność kredytową poniżej 750. T-Mobile powiedział również, że połowa Amerykanów nie ma wystarczająco dobrych kredytów, aby kwalifikować się do najlepszych planów bezprzewodowych firmy.

Te statystyki pochodzą z wewnętrznych danych T-Mobile, powiedział Carey. Chociaż nie wie, jak to jest u innych operatorów komórkowych, podejrzewa, że ​​jest blisko.

„To jest brudny mały sekret w branży” – powiedział Carey. „Widzisz wszystkie te reklamy – rozumiem, rozumiem – ale jeśli cofniesz się i zobaczysz, co się dzieje, jeden na dwóch klientów wchodzących do tego sklepu nie jest kwalifikowany”.

Jeśli spojrzysz na dowolną reklamę operatora komórkowego, zobaczysz drobny druk. Gdzieś w środku jest wzmianka, że ​​transakcja jest „dla wykwalifikowanych klientów”. AT&T, Sprint, T-Mobile, Verizon – wszyscy to robią.

CNNMoney zwróciła się do czołowych krajowych operatorów telefonii komórkowej o określenie wskaźników akceptacji kredytu. AT&T (T), Sprint (S) i Verizon (VZ) nie przedstawiły uwag przed opublikowaniem niniejszego raportu. Żadna z trzech firm, które sprzedają Twoje dane kredytowe – Equifax, Experian, TransUnion – również nie powiedziała, że ​​może rzucić światło na ten problem.

„Nie mielibyśmy informacji ani statystyk na temat tego, czy komuś odmówiono dostępu do telefonu – przewoźnicy by to mieli” – zauważyła rzeczniczka Equifax, Meredith Griffanti. „Po prostu dostarczamy raport kredytowy”.

Wszyscy operatorzy komórkowi mają wymagania kredytowe w takiej czy innej formie. Musisz mieć dobry kredyt, aby korzystać z zasad takich jak AT&T Next i Verizon Edge, które pozwalają z czasem spłacać nowy telefon i aktualizować urządzenie wcześniej. Sprint pozwala uniknąć sprawdzenia zdolności kredytowej tylko wtedy, gdy przyniesiesz własne urządzenie lub kupisz starsze modele z niższej półki, takie jak używany iPhone 4s lub Samsung Galaxy S4.

Jeśli masz zły kredyt, zazwyczaj będziesz musiał zapłacić wyższą kaucję lub wybrać miesięczny abonament telefoniczny z przedpłatą.

Jeśli chodzi o T-Mobile, nowa umowa nie dotyczy osób, które porzucają AT&T, Sprint i Verizon, aby dołączyć do rewolucji „uncarrier”, która wstrząsnęła branżą telefoniczną. Nadal będą potrzebować sprawdzenia zdolności kredytowej. I tylko połowa z nich ma to zrobić.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy