Gdzie jest bank związkowy

17.02.2021
Category: Uzyskać Dostęp

Szukasz pomocy dotyczącej swojego konta? Wybierz jedną z poniższych kategorii i tematów, aby znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.

Jaki jest numer rozliczeniowy Union Bank?Numer rozliczeniowy Union Bank (czyli numer ABA, numer tranzytowy itp.) W przypadku przelewów bankowych i konfigurowania bezpośredniego wpłaty na konto Union Bank to 122000496. Jeśli zamawiasz czeki, numer rozliczeniowy będzie zależał od oddziału, w którym konto zostało otwarte.

Przetwarzanie

czeków : Kalifornia – 122000496

Oregon – 123000068

Waszyngton – 125000118

Przewody:

Fed Routing Number – 122000496

International Wire Payments (kod SWIFT) – BOFCUS33MPK

Jak rozpocząć korzystanie z nowego konta czekowego?W przypadku osobistego konta czekowego odwiedź stronę wprowadzającą.

W przypadku konta czekowego dla firmy odwiedź stronę wprowadzającą.

Jak mogę uniknąć miesięcznej opłaty za usługę?Bankowe bezpłatne sprawdzanie wiąże się z miesięczną opłatą za usługę w wysokości 0 USD.

Możesz uniknąć miesięcznej opłaty za usługę dzięki sprawdzaniu Priority Banking® z łącznymi średnimi miesięcznymi saldami księgi w wysokości 25 000 USD lub więcej lub powiązanymi z hipoteką Union Bank.

Porównaj rachunki bieżące, aby znaleźć najlepszą opcję dla siebie.

Jak wybrać najlepszy dla mnie rachunek bieżący?Nasz przegląd konta czekowego to świetne miejsce na rozpoczęcie. Krótkie opisy kont pomogą Ci wybrać opcję najlepiej pasującą do Twojego stylu życia.

Jaka jest minimalna kwota depozytu otwierającego dla Twoich rachunków bieżących?Nasze konta czekowe Bank Free i Priority można otwierać na dowolną kwotę większą niż 0 USD.

Czy oferujecie oprocentowane konto czekowe?Tak. Nasze konto czekowe Priority Banking® jest rachunkiem rozliczeniowym o zróżnicowanej stopie procentowej. Odsetki są naliczane i wypłacane co miesiąc.

Czy oferujecie konta dla dzieci i nastolatków?Oferujemy konto czekowe Teen Access dla nastolatków w wieku od 13 do 17 lat. To konto, które wymaga współwłaściciela osoby dorosłej, pomaga nastolatkom dowiedzieć się o odpowiedzialności finansowej. Kiedy nastolatek kończy 18 lat, jego konto Teen Access jest automatycznie konwertowane na konto czekowe Banking By Design®. Oferujemy również konta Kidz Savings i Teen Savings, które pomagają nauczyć dzieci, jak ważne jest oszczędzanie pieniędzy. Odwiedź lokalny oddział, aby otworzyć konto dziecka lub nastolatka.

Czy mogę otworzyć rachunek w Union Bank, jeśli historia mojego rachunku została zgłoszona do ChexSystems?Tak. Więcej informacji można uzyskać w lokalnym oddziale. Mogą obowiązywać ograniczenia. Ponadto dla niektórych osób, które mają negatywny rekord ChexSystems, nasze konto dostępu do Union Bank może być opcją.

Ile czeków mogę wypisać każdego miesiąca?Bankowe rachunki czekowe i bankowe priorytetowe oferują nieograniczoną liczbę wypisywanych czeków.

Jakie usługi oferujecie w rachunku bieżącym?Union Bank oferuje kilka usług w zakresie ochrony debetu i pokrycia debetu, aby pomóc Ci uniknąć zwrotów transakcji i innych dodatkowych opłat.

Usługi kredytu w rachunku bieżącym, które chronią Cię przed debetem (ochrona kredytu w rachunku bieżącym), mogą być mniej kosztowne niż usługi, które mogą pobierać opłatę za debet za każdy debet, który płacimy (ochrona kredytu w rachunku bieżącym).

Dzięki ochronie kredytu w rachunku bieżącym upoważniasz nas do przenoszenia środków z Twojego kwalifikującego się rachunku depozytowego lub linii kredytowej w celu spłaty debetu. Unika się debetu i każdego dnia pobierana jest jedna opłata za przelew lub zaliczkę w ramach linii kredytowej – bez względu na to, ile debetów zostało zapłaconych.

  • Ochrona przed debetem depozytowym – połącz kwalifikujące się konto czekowe, pieniężne lub oszczędnościowe z kontem czekowym, a środki zostaną automatycznie przeniesione, gdy na koncie nie ma wystarczającego dostępnego salda. Może obowiązywać opłata za przelew.
  • Ochrona w rachunku bieżącym powiązana z kartą kredytową Union Bank – połącz swoją kartę kredytową Union Bank z rachunkiem bieżącym, a środki zostaną automatycznie przeniesione na pokrycie debetów, gdy na koncie nie ma wystarczającego dostępnego salda. Może obowiązywać opłata z góry. Pod warunkiem uzyskania zgody kredytowej.Rachunek rezerw gotówkowych – połącz swoje konto rezerw gotówkowych z rachunkiem bieżącym, a środki zostaną automatycznie przeniesione na pokrycie debetów, gdy na koncie nie ma wystarczającego salda dostępnego. Może obowiązywać opłata z góry. Pod warunkiem uzyskania zgody kredytowej.Dzięki pokryciu kredytu w rachunku bieżącym możemy opłacać Twoje transakcje i pobierać opłatę za debet za każdy zapłacony debet. W niektórych przypadkach możesz zostać obciążony opłatą za debet, nawet jeśli transakcja nie została opłacona. Możliwe jest również, że osoba lub firma, którą próbujesz zapłacić, może naliczyć dodatkowe opłaty.

    • Standardowe Overdraft Coverage – my może pokryć kontrole, automatyczne płatności za rachunki oraz innych transakcji (według własnego uznania), gdy nie ma wystarczającej Dostępne saldo na koncie. Mogą obowiązywać opłaty za debet.
    • Union Bank karty debetowej w rachunku bieżącym Coverage – my może pokrycie wypłat z bankomatów i kart debetowych zakupów jednorazowa (według własnego uznania), gdy nie ma wystarczającej Dostępne saldo na koncie. Mogą obowiązywać opłaty za debet.Zobacz także naszą Accounts & Services Disclosure Personalne oraz Umowy i kont osobistych Taryfa opłat uzyskać więcej informacji.

      Co to jest połączone saldo?Łączne saldo to całkowite saldo na jednym lub więcej kwalifikujących się kontach, o połączenie których poprosiłeś nas z Twoim głównym kontem czekowym. Na przykład, jeśli masz 2000 USD na koncie czekowym i 3500 USD na połączonym koncie oszczędnościowym, Twoje połączone saldo wynosi 5500 USD.

      Czy mogę otrzymać łączne miesięczne wyciągi ze wszystkich moich rachunków?Tak. Możesz połączyć do 20 rachunków czekowych, oszczędnościowych i rynku pieniężnego Union Bank w jeden zorganizowany wyciąg miesięczny. Zatrzymaj się w dowolnym oddziale lub zaloguj się do bankowości internetowej, aby uzyskać szczegółowe informacje. Należy pamiętać, że opcja wyciągów łączonych nie jest dostępna dla wyciągów tylko online. W przypadku kont rynku pieniężnego możesz stracić miesięczną zniżkę za obsługę, jeśli wybierzesz wyciągi papierowe. Zobacz harmonogram opłat dla kont osobistych .

      Jak rozpocząć bankowość online?Jeśli masz konto czekowe Union Bank, możesz rozpocząć bankowość online, rejestrując się w bankowości internetowej. Zarejestruj się teraz, aby rozpocząć. Aby uzyskać dostęp ze smartfona lub tabletu, pobierz naszą aplikację do bankowości mobilnej na urządzenia iPhone®, iPad® lub Android ze sklepu z aplikacjami.

      Co to jest mini-wyciąg z bankomatu?Ten skrócony wyciąg zawiera szczegółowe informacje na temat ostatnich 10 transakcji dowolnego typu dla wybranego konta. Może również zawierać listę ostatnich 5 transakcji kartą, czekami i kredytami dla wybranego konta. Możesz poprosić o mini-wyciąg z bankomatu w dowolnym bankomacie Union Bank. Może obowiązywać opłata za mini-wyciąg z bankomatu.

      Czy mogę telefonicznie sprawdzić stan konta?Tak. Nasza usługa bankowości telefonicznej umożliwia sprawdzenie salda, a nawet obsługę niektórych transakcji przez telefon. Skorzystaj z naszej automatycznej usługi bankowości telefonicznej lub skontaktuj się z nami pod numerem 1-800-238-4486. Klienci bankowości internetowej mogą również sprawdzać salda online.

      Czy wraz z wyciągiem otrzymam anulowane czeki?Możesz przeglądać i drukować przód i tył anulowanych czeków online po zarejestrowaniu się w bankowości internetowej. Możesz też otrzymać pomniejszone kopie przedniej strony anulowanych czeków wraz z miesięcznym wyciągiem. Może obowiązywać opłata za zdjęcie kontrolne.

      Czy do mojego konta dołączona jest karta bankomatowa lub debetowa?Union Bank oferuje na żądanie bankomat lub zbliżeniową kartę debetową z Twoim kontem rozliczeniowym – w celu uzyskania dostępu do bankomatu i możliwości dokonywania zakupów wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty Mastercard®.

      Ile mogę wypłacić z bankomatu Union Bank?W bankomatach Union Bank możesz codziennie wypłacać do 500 USD lub kwoty równej dostępnemu saldzie na koncie, w zależności od tego, która z tych kwot jest niższa. Limity mogą być niższe lub wyższe w zależności od typu konta. Zapoznaj się z danymi operatora karty przesłanymi wraz z kartą lub zadzwoń do obsługi klienta pod numer 1-800-238-4486.

      Jak ponownie zamówić czeki lub pokwitowania wpłaty?Jeśli jesteś obecnym klientem bankowości internetowej Union Bank, możesz ponownie zamawiać czeki na swoim koncie osobistym, logując się do bankowości internetowej, wybierz Usługi, a następnie wybierz Zamówienie czeku. Jeśli nie jesteś obecnym klientem bankowości internetowej, możesz rozpocząć bankowość internetową już dziś, zadzwonić pod numer 1-800-238-4486 lub odwiedzić lokalny oddział Union Bank. Będziesz musiał podać numer konta czekowego i numer tranzytowy trasy. Te informacje są wymienione na dole formularza czeków lub formularza ponownego zamówienia.

      Ile kosztuje zamówienie czeków?Koszt zależy od typu konta, ilości i stylu czeków. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź lokalny oddział Union Bank lub zadzwoń do obsługi klienta pod numer 1-800-238-4486.

      Czy mogę zmienić swoje imię i nazwisko oraz adres na czekach lub dowodach wpłaty?Ponowne zamówienia złożone online będą zawierać ten sam styl, ilość i nadrukowane informacje (imię i nazwisko, adres itp.), Jak Twoje ostatnie zamówienie. Jeśli chcesz zmienić nadrukowane informacje lub styl, zadzwoń pod numer 1-800-238-4486 lub odwiedź lokalny oddział Union Bank.

      Jak mogę zmienić swój adres?Aby zmienić adres, zadzwoń pod numer 1-800-238-4486 lub odwiedź lokalny oddział Union Bank. Klienci bankowości internetowej mogą przesłać zmianę adresu online.

      Co mam zrobić, jeśli moja karta bankomatowa lub debetowa zostanie zgubiona lub skradziona?Jeśli zdasz sobie sprawę, że Twój bankomat lub karta debetowa została zgubiona lub skradziona, natychmiast skontaktuj się z nami 24 godziny na dobę pod numerem 1-800-238-4486.

      Klikając poniższy link, opuścisz witrynę Union Bank i wejdziesz na prywatną stronę internetową utworzoną, obsługiwaną i utrzymywaną przez inną niepowiązaną firmę. Łącząc się z witryną internetową tej prywatnej firmy, Union Bank nie promuje swoich produktów, usług ani polityk prywatności lub bezpieczeństwa. Jeśli akceptujesz towary lub usługi stron trzecich reklamowane na naszej stronie internetowej, strona trzecia może być w stanie zidentyfikować, że masz z nami relację (na przykład, jeśli oferta została złożona tylko za pośrednictwem naszej witryny).

      Informacje, które ta prywatna firma gromadzi i przechowuje w wyniku Twojej wizyty w jej witrynie internetowej, oraz sposób, w jaki to robi, mogą różnić się od informacji, które gromadzi i przechowuje Union Bank. (Zapoznaj się z sekcją Prywatność i bezpieczeństwo, aby uzyskać informacje o ochronie prywatności, którą Union Bank zapewnia odwiedzającym swoją witrynę internetową). Jeśli podasz firmie informacje, ich wykorzystanie będzie podlegać polityce prywatności tej firmy. Zalecamy zapoznanie się z ich polityką gromadzenia informacji lub warunkami, aby w pełni zrozumieć, co gromadzi ta firma. Nie odpowiadamy za praktyki gromadzenia informacji w innych witrynach internetowych, które odwiedzasz, i zachęcamy do zapoznania się z ich polityką prywatności przed przekazaniem im jakichkolwiek danych osobowych.

      Jeśli chcesz przejść do łącza docelowego, naciśnij Kontynuuj.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy