Dlaczego mój dostępny kredyt jest zerowy

17.02.2021

Na mojej karcie Freedom miałem 750 $ + na limicie 1k. W piątek zapłaciłem do zera jedną płatnością. Od tego czasu otrzymałem płatność, pieniądze zostały pobrane z mojego konta bankowego, a mój dostępny kredyt utrzymywał się w przedziale 200 USD, mimo że mój limit kredytowy nadal wynosi 1k i płatność została odebrana. Zadzwoniłem dzisiaj, a przedstawiciel CSR wyjaśnił, że moja płatność została zawieszona na siedem dni w celu sprawdzenia i zbadania. Mówi, że to dlatego, że płatność była duża na nowszym koncie (otwartym w marcu). Używałem tylko jednego konta bankowego do dokonywania płatności, odkąd je mam, i zrobiłem kilka, ale z powodu kwoty tego konta oflagowali moje konto. Mówi, że mogę zadzwonić w poniedziałek w godzinach pracy, aby przyspieszyć proces sprawdzania poprawności informacji o płatności i przywrócenia dostępnego kredytu.Mogłem zrozumieć tę reakcję na to, że pobieram tę kwotę, ale płatność? Można by pomyśleć, że nie byłoby tak trudno dać tym ludziom pieniądze. Czy ktoś ma jakieś spostrzeżenia lub doświadczenie w tej sprawie?

Doświadczyłem tego. Nie martw się. Ponieważ jest to duża płatność, jeśli zwolnią dostępny kredyt i nagle płatność zostanie odrzucona, bank może ponieść stratę. Dokonałem płatności w wysokości 2800,00 również jedną z moich kart kredytowych. Zamierzali go zatrzymać, ale kiedy zadzwoniłem i zrobiłem trójstronną rozmowę z moim bankiem, a mój bank sprawdził, czy wyczyścił moje konto. Następnie przedstawiciel zwolnił uchwyt.

Bank of America Cash Rewards Visa Sig-15k

Chase Sapphire Reserve Visa Infinite-10k

Chase Freedom-4k

1st Financial Bank USA-11,4k

USAA Amex-7,5k

USAA Visa Sig-7k

Citi Thank you Preferred-4,8k

Citi Diamond-2k

Amex Gold -NPSL

FICO8-11 / 2017

EX: 737

EQ: 722

TU: 735

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściMoże to być jednorazowa sprawa, ale może się powtórzyć, jeśli próbujesz dokonać płatności znacznie większej niż tym razem.

    Z biegiem czasu takie sytuacje będą bardzo rzadkie, chyba że zwrócisz płatności.

    Są tam naprawdę inteligentni ludzie, myślę, że enharu jest jednym z nich!

    edytuj przez webhopper

    Bank of America Cash Rewards Visa Sig-15k

    Chase Sapphire Reserve Visa Infinite-10k

    Chase Freedom-4k

    1st Financial Bank USA-11,4k

    USAA Amex-7,5k

    USAA Visa Sig-7k

    Citi Thank you Preferred-4,8k

    Citi Diamond-2k

    Amex Gold -NPSL

    FICO8-11 / 2017

    EX: 737

    EQ: 722

    TU: 735

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściDokonuję dużych płatności na wszystkich swoich kartach i nie wstrzymałem płatności. Miałem jednak zawieszone karty. BoA dwukrotnie zawiesił moją kartę z powodu losowych transakcji międzynarodowych. Za każdym razem musiałem wyjaśnić, że mieszkam na razie w innym kraju i tak właśnie jest.

    SDFCU pozwala mi jednak zrobić wszystko z kartą. Mogę z niego korzystać w wielu krajach, kupować wszystko i płacić dowolną kwotę, gdy rachunek jest należny (zazwyczaj dokonuję płatności w wysokości 1800 USD, które są uznawane niemal natychmiast). Nawet nie mrugają okiem.

    Myślę, że spółdzielcze kasy pożyczkowe są łagodniejsze.

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściPrzedstawiciel sprawił, że brzmiało to tak, jakby po weryfikacji powinno być dobrze iść dalej. Przynajmniej przy płatności z tego konkretnego konta.

    I tak właśnie jest, tylko nowe konto i duża płatność sprawiły, że flaga pojawiła się w systemie.

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściZauważyłem, że jeśli zamierzam zrobić coś innego niż moje normalne wydatki lub przyzwyczajenie, po prostu zadzwoń lub naciśnij przycisk „porozmawiaj z przedstawicielem na stronie internetowej i powiedz im z wyprzedzeniem, co robię. Zauważają to z wyprzedzeniem i niczego nie zaznaczają, ponieważ powiedziałem im, czego się spodziewać.

    na przykład pobierałem dużą opłatę za mój limit, aby skorzystać z 0% (spłaconej pożyczki z okropnymi odsetkami), do których zadzwoniłem, zanim powiedziałem im, dla kogo będzie naliczana opłata, i przybliżoną kwotę. zauważyli to i nie miałem żadnych problemów

    TAKŻE UWAGA Znalazłem informacje enharu zawsze dość dokładne i pouczające. Pracuję z wieloma osobami, które nie są obywatelami USA i bardzo ich szanuję i często korzystam z porad finansowych. Jeden nawet skłonił mnie do trochę zabawy na giełdzie.

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treści@ 09Lexie napisał:

    Przepraszam, że ci się to przytrafiło. IMO, było duże pyt + nowe konto. Chociaż mi się to nigdy nie zdarzyło, zostało to opublikowane przez innych, a nie tylko przez Chase.

    Upewniają się, że płatność została rozliczona przed przyznaniem salda. Jeśli Twoja płatność została zwrócona i zezwolili na obciążenie Twojego konta, może to oznaczać przekroczenie limitu. Zakładam, że nie korzystasz z banku Chase.

    Nie, z lokalną spółką kredytową.

    Nigdy nie musiałem tego robić, ale myślę, że jest okres, w którym konto źródłowe nie uwalnia środków i możesz zakwestionować transakcję w tym okresie. Gdy masz już solidną historię dotyczącą tego konta, prawdopodobnie nie będzie to problemem. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku nowych rachunków i nowych płatności, banki po obu stronach są trochę wybredne.

    Patrząc na to z naszego punktu widzenia w normalnych transakcjach, jest to bardzo irytujące; Jednak w przypadku rzeczywistego scenariusza oszustwa, w którym ktoś inny zainicjowałby ACH na Twoim koncie i parze numeru rozliczeniowego, byłoby to dla nas bardzo korzystne.

  • «Wstecz
    • 1
    • 23 Kolejny Produkty
    • Dom
    • Jak to działacennikPlany rodzinneUczyć się
    • Edukacja
    • SpołecznośćWsparcieBlogFirma
    • O nas
    • Warunki korzystaniaPolityka prywatnościProgram partnerskiPobierz naszą aplikacjęPodążaj za namiEdukacja kredytowa
    • Oceny kredytowe
    • Co to jest FICO Score?Wersje FICO ScoreJak obliczane są wynikiHistoria płatnościKwota długuDługość historii kredytowejMix kredytówNowy kredytRaporty kredytoweCo jest w twoim raporcieBiuraZapytaniaBłędy w raporcie?KalkulatoryPoznaj swoje prawaKradzież tożsamościFAQSłownikCopyright 2001- Fair Isaac Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

      WAŻNA INFORMACJA:

      Wszystkie produkty FICO ® Score udostępnione na myFICO.com zawierają FICO ® Score 8 i mogą zawierać dodatkowe wersje FICO ® Score. Twój pożyczkodawca lub ubezpieczyciel może użyć innego FICO ® Score niż wersje otrzymane od myFICO lub w ogóle inny rodzaj oceny kredytowej. Ucz się więcej

      FICO, myFICO, Score Watch, The Score That Matters i The Score That Matters są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Fair Isaac Corporation. Raport kredytowy Equifax jest znakiem towarowym firmy Equifax, Inc. i jej spółek zależnych. Na Twoje wyniki FICO i stopy procentowe, które możesz otrzymać, wpływa wiele czynników. Fair Isaac nie jest organizacją napraw kredytową w rozumieniu prawa federalnego lub stanowego, w tym ustawy o organizacjach naprawy kredytu. Fair Isaac nie zapewnia usług „naprawy kredytowej, porad ani pomocy w zakresie „odbudowy lub „ulepszenia Twojej historii kredytowej, historii kredytowej lub zdolności kredytowej. Strona internetowa FTC na kredyt.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy